duminică, 31 ianuarie 2010

Leapsa

Atunci cand am terminat de scris ultimul cuvand dat atrecuta nu credeam ca viitoarea mea postare va fi tot o leapsa .P.S tocmai am terminat de vazut ICE AGE cine nu l-a vazut sa merga sa il vada ca merita bun si acu msa inceapa interogatoriul :))

1.Principala trăsatură a caracterului meu: veselia
2.Calitatea/calitatile pe care o prefer la un barbat: sinceritatea si umorul
3.Principalul meu defect: sunt prea impulsiva uneori
4.Ocupația mea preferată: tot ce tine de lucru manual :)) dak il pot numi asa
5.Visul meu de fericire:ca peste 20 de ani sa pot privi inapoi si sa zambesc
6.Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Pierderea unei persoane dragi
7.Ce aș vrea să fiu:pfffuii is prea multe o sa raspund la intrebare asta peste 3-4 ani.
8.Tara în care-as vrea sa traiesc:Anglia
9.Culoarea preferata:albastru marin
10.Floarea preferata: trandafirii
11.Pasarea preferata: randunica
12.Prozatorii mei preferati:Morgan Hunter . Caprice Crane
13.Eroul meu preferat:Spider man
14.Eroina mea pref : pauză
15.Băutura și mâncarea preferata:pai ciocolata calda si puiu cu orez
16. Numele preferat:MIRUNA
17.Ce detest cel mai mult:prieteni falsi
18.Fapta militară pe care-o admir cel mai mult:calu troian
19.Darul pe care-aș vrea să-l am:va spun peste 5min
20.Cum aș vrea să mor:pai pe la 99 de ani in pace
21.Starea de spirit actuală:vesela
22.Greșeli care-mi inspiră cea mai multa indulgență:alea pe care le faci fara sa realizezi atunci cand crezi ca totu ii roz
23.Deviza mea:Traieste-ti viata,si iubeste-o
24.Și leapșa merge la cine vrea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu