duminică, 7 februarie 2010

o saptamana libera

Iate uita ca saptamana libera s-a dus deja doamne ce repde a trecut .Atatea lucruri mi-am propus sa fac dar parca prea multe ptr o singura saptamana.Dar macar mi-am putu bija jumatate din lista mea cea lunga
O droaie de lucruri ciudate s-a intamplat de curind am fost ceruta in castorie de catre un nebun si jumatate :)) iar eu nu stiam cum sa imi astampar rasu dar stati linistiti ink nu ma marit mai astept inca vreo 10 ani ptr marle pas .Apoi intamplarea cu chestia dulce si alba de pe car se face atata valva ma uimit si tot asha .
Chiar daca a fost o scurta postare va urez o saptamana cat mai reusita si sa fiti mereu cu zambetul pe buze .ZI BUNA MAINE LA SC in special 9d ca ii ora grea prima :))
X.O.X.O Miru
2 melodii super dragute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu