joi, 11 februarie 2010

INCA O ZI SI VINE WEEKU !!

Da exact cum suna si titlul mai este o zi si se gata si saptamana asta care din punctul meu de vedere a fost ciudata rau de tot descoperind tot felul de specimene in fiecare zi mai bn zis la fiecare ora (Calul ramane pe primul loc) . La fel cum si Vanilla Moon v-a povestit ziua de astazi a fost o zi oarecare una din acelea cand prima ora este chimie .Niciodata nu mi-a placut combinatia fizica -chimie in aceas zi mi se pare aiurea de tot dar ce rost are sa ma plang avand in vedere ca saptamana viitoare se anunta si mai si asa ca nu ar trebui sa fac ochii mari si sa scap cana mea de ceai cea mult iubita daca cumva lunea sau martea as avea chimie fizica si info la care se adauga un strop de geografia angliei :)) sper ca nu imi voi auzi vorbe dupa propozitia asta :))
Iar apoi urmeaza trigonometria alta distractie .Ora incepe cu tot felul de anuntuti referitoare la orar iar apoi navetisti ptr care se pare ca acum sunt fonduri fericirea lor da noi care venim cu autobuzu de ne ingheata toate cele ce sa zicem :))
Ziua continua cu romana la care am scris si am scris si am mai scris .Sunt curioasa daca cuiva ii place cartea ,astept raspunsuri maine .Dar am o mica problema sau mai bine zis o suparare NU MAI SUNT COVRIGEI !!! tragedie aia erau cei care ne inveseleau pauza iar azi cand am luat ultima inchititura era formata doar din firimituri .
Fizica (probleme la tabla ) cu siguranta urmeaza o asscultare la tabla din alea.
La info tot felul de aplicatii pe care nu stiu cum le-am facut sa dispara:)) daor ca eu spre deosebire de unele colege deale mele nu le-am mai gasit nici chiar profa n ua reusit dar macar nu am ai rotit monitorul :))
Iar la engleza si germana doar distractie aa plus telefonul care suna in draci si eu nu il puteam gasi nici cum :))


Cam atat va las o mel super draguta de ascultat

Un comentariu: