vineri, 26 februarie 2010

O saptamana lunga !!!!!

EII uite ca avenit si weekendu Domane cat l-am asteptat . Cu toate ca v-a trebui sa ma pregatesc pentru o lucrare la mate si un proiect la engleza tot am de gand sa dorm pana tarziu maine .
Chiar daca saptamana asta a fost una destul de aglomerata am avut ocazia sa rad destul de mult si poate uneori prea mult.Totul a inceput cu o zi obisnuita ,o ora obisnuita de romana in care profa ne-a pus sa facem cateva scrisorele pe grupe cu diferite teme ,in prealabil citindu-ne o povestioara despre o fata pe care o chema Nora si care a fugit cu Doru ( partea importanta, fara detalii picante )si astfel odata povestioara citita a trebuit sa extragem cate un biletel cu tema despre care trebuia sa facem scrisorica .Eu am fost aleasa sa aleg biletul,cik am mana buna si am ales cel in care trebuia sa facem scrisoarea de la Nora pentru Doru .Dupa cateva tentative de incepere a unei scrisori de dragoste in care aceasta isi marturisea sentimentele si printre altele ca este **bortoasa** a iesit scriosoarea bineinteles ca din spatele meu se tot auzeau chicote din partea colegelor mele care nu se puteau abtine nici cum .Apoi a urmat marturisirea Madalinei cum ca ochii ei sunt verzi ca iarba afirmatie care a starnit un val puternic de rasete si intrebarea cum ca cineva M. ar putea sa o faca in trei ?????? aa sa nu mai vorbim despre tentativele unora de a incerca sa seduca persoane chiar daca nu le cunosteau numele sau despre vizita parintilor la ora de chimie sii multe altele .
Si asa de incheiere va doresc un 1 martie fericit ca acuma cik asa se spune ,plin de martisoare chiar daca poate dupa ziua de luni unele persoane vor deveni exponate la Antipa sau pe cale de disparitie .
X.O.X.O Miru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu