sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Un nou inceput!


Ei bine uite asa la inceput de an m-am gandit sa imi fac si eu un blog.De ceva timp stau si ma gandesc ce as putea sa postez pe blog.Nu cred ca are rost sa va insirui o lista intreaga cu ceea ce as putea sa postez de acum in colo pe blog,am sa las totul sa curga de la sine .Ceea ce va pot spune totusi este ca o incerc sa postez lucruri cat mai interesante si colorate :D
..........
Ce bine e la caldura !!Mereu mi-a placut iarna ,primi fulgi de zapada, patinajul ,bataile cu zapada si bineninteles vinul fiert cu scortisoara:D cui nu ii place sa nu mai vb de o ciocolata calda dar daca este ceva ce nu imi place sub nicio forma la anotimul asta ii frigu .Dupa ce am dat cateva ture la patinuar si am ras pe saturate la o cioco calda care nu a facut altceva decat sa ne arda limbile am ajuns intr-un fianal acasa toata infrigurata dar ceva nu imi dadea pace era acea certa la care am luat parte in drum spre casa . De ce este mereu el de vina de ce tot timpul ea trebuie sa sufere ?acestea au fost intrebarile pe care mi le-am pus cand ii auzeam .Chiar daca el avea argumente destul de puternice nu a impiedicato pe ea sa lase la iveala prima lacrima pe obraz.Dar incerc sa ma gandesc la altceva,ceva frumos.Ii las pe cei doi iar gandul imi zboara imediat spre o zi de vara minuntata ,probabil una din cele mai frumoase dintre zile de vara .De ce este acea zi speciala f simplu fost ziua cand l-am intalnit pe el ,a fost ziua in care totul parea posibil .DAR si acel gand zboara la fel de repede ca si primul lasand in urma lui un zambet larg pe chipul meu .Cred ca ma voi duce sa imi fac un ceai cu lamaie si multa miere in speranta ca voi reusi sa ma incalzesc daca nu cred ca am sa dorm pe calorifer:))


Cred ca asta este tot pentru astazi X.O.X.O Miru

Un comentariu:

  1. uuuh :>
    muja are blog :>

    iarna = love.
    frigul = shit.


    nasol ca aia 2 se certau...dar..toate trec, intr;un final..nu?
    :P

    RăspundețiȘtergere