miercuri, 27 ianuarie 2010

Ei bine am primit si eu leapsa de la Petra prima de cand am blog ,am auzit ca ii mare fitza pitza sa trimiti lepse(lepsi:)) vb unora) da ia sa nu o mai lungesc si s aincep sa raspund la intrebari ca dupaia tre sa vad cui ii trimit si eu

I Patru filme care mi-au plăcut:
1.Vrei sa te insori cu mine -The Proposal
2.Avatar
3.O calatorie cu peripetii
4.Slumdog Millionaire


II Patru cărți care mi-au plăcut:
1.Nu privi inapoi de Morgan Hunter
2.O vara de neuitat de Luanne Rice
3.Sunt aiurita si se ia de Caprice Crane
4.Panza de paianje de Cella Serghi ./Coliba unchiului tom de H.Beecher Stowe

III Patru mâncăruri preferate:
1.Pui cu orez (ala facut de mama cel mai bun )
2.vesnica pizza
3.Spaghetti
4.Tortu de biscuiti cu cioco

IV Patru lucruri pe care le-am făcut azi:
1.Am fost la scoala
2.Am facut tema la mate
3.am fost la fuji dupa poze
4.ascult o melodie noua :X :X

V Patru locuri unde am dormit:
1.La mine in pat
2.la hotel (is destule)
3.in masina
4.la cabane cu paturi rupte si saltele cu arcuri iesite

VI Patru țări pe care le-am vizitat :
1.iTALIA
2.Slovenia o ador:X
3.Austria
4.Turcia

VII Patru site-uri pe care le vizitez zilnic
1.You tube
2.blogspot
3.twitter
4.Yahoo

VIII Patru lucruri care se află momentan pe biroul meu:
1.doua reviste
2.un liniar
3.un ambalaj
4.un inel :X

IX Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi:
1.pijamaua
2.blugi
3.un plover .
4.o blanita eco:))

X Patru profesori preferați:

1.Profu de fizik
2.profa de engleza
3.dirigu
4.profa de biologie

XI Patru colegi de bancă de până acum:

1.Andra
2.Ana
3.Arminda
4.prea multi de aaaaaa :))

XII Patru numere preferate:
1.4
2.1
3.9.
4.10

XIII Patru scriitori preferați:
1.Hunter Morgan
2.Caprice Crane
3.Mihail Drumes
4.Cella Serghi

XIV Patru concerte la care am fost
1./
2./mAI multe concerte
3./
4./,

XV Patru persoane cu care am vorbit azi

1.mama
2.Ozana
3.Petra
4.iar norocosul este andrei :))

XVI Patru materii preferate:
1.engleza
2.bio
3.desen
4.romana

XVII Patru persoane cărora le pasez leapșa:
1.ADELA
2.OZANA
3.MARIA
4.....

Un comentariu: