sâmbătă, 23 ianuarie 2010

O ZI INTERSANTA

Este ora 8 si jumatate iar eu inca mai stau in pat gandindu-ma ce lucruri am de facut si tragand cu ochiul la relclamele stupide de la TV .Ce mai reclama oare ei chiar cred ca noi vom cumpara toate acele prostii frumos impachetate si fara gust bleach.Sunt nevoita sa ma dau jos din pat deoarece cezar(catelul meu ,westie)nu mai are stare vrea sa se joace , el chiar nu stie ca este o ora imposibila de dat jos din pat ??? in fine .Afara este un frig naprasnic care nu face nimic altcev decat sa iti anuleze orice iesire pe care ai fi vrut sa ti-o planifici .Poate ca as putea da o fuga pana la patinuar acolo nu mai conteza daca e frig oricum te vei incalzi iar daca pe gheata nu reusesti un pahar de plastic de ciocolata calda(nu ma mai ardeam daca era din ceramica ) o va face cu siguranta.Masa e gata iar eu ma va nevoita sa parasesc lumea viselor fie ele si cu ochii deschisi si sa ma indrept spre bucatarie,nici bn nu ies din camera cum sunetul unor melodii lente imi inunda urechile desigur mama face pe dj incercand sa aleaga un post de radio ^^normal^^ cum il defineste ea.
...
Frigul s-a mai domolit dar parca nu am curaj sa imi las fularul cel rosu si pufos impreuna cu manusile mele pe cuier atunci cand voi pleca spre patinuar.
Pana ma voi decide la ce anume voi renunta si la ce nu va las in compania unei melodi superbe
X.O.X.O Miru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu