vineri, 12 martie 2010

O droaie de activitati

Doamne ajuta ca saptamana asta sa incheiat (cele 5 zile interminabile de scoala ) chiar am nevoie de o ceasca de ceai fierbinte si un somn bun .Doar ca nu ma puteam pune in pat din 2 motive unul ptr ca totusi este deabia 8 si al doilea pentru ca azi de dimineata mi-am promis ca voi scrie articolul asa ca nu puteam sa va dezamagesc:)))
Chiar daca luni a fost 8 martie nu am considerat ca ar trebui sa adaug cel de-al enspelea articol despre aceasta zi superba ma rog cu ploaie si vant in care sarbatorim dupa ocazie mama bunica vecina prietena profa sau matusica .
Asa cum bine ne cunoasteti noi clasa 9 D nu am facut exceptie si am pus mana de la mana (ban de la ban ) si am cumparat o droaie de stanjenei , un cos cu flori ,un buchet de trandafiri care in final sa rupt ajungand asa fie sustinuti cu ace si scotch si o multime de urari .Apoi i-am cantat profului de fizica LAM! luandu-i cadou biografia lui Gabriel Garcia Marquez totul a fost asa de frumos.
Dar cel mai tare lucru este jocul inventat de noi .Instructiunile fiind foarte simple ,ai nevoie de o sticla care in final ajunge sa fie aruncata intr-un cos de gunoi bineinteles la locul rezervat ptr plastic apoi se dezlipesc capetele de cauciuc ale bancilor ,se lasa portile larg deschise si jocul poate sa inceapa unde mai incape ca 11f trebuie sa fie asezat la loja .
Iar astazi am fost motul de frisca care decora tortul .Dupa ce ca era sa imi fie scos ochiul din cauza ca unele persoane sunt prea insensibile sau gura smulsa de catre o umbrela iar apoi gasirea unui gandac cu picioarele in sus inca viu Toate acestea au dus la incheierea unei saptamana aglomerate dar amuzante

Cam atat deocamdata! Sa speram ca totusi primavra v-a trece cu bine de controlul din vama ca de are o droaie de bagaje cu ea si o sa vina si pe la noi .

X.O.X.O Miru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu