vineri, 12 martie 2010

Feelings (leapșă)

Salultare fete si baieti tocmai am fost instiintata de catre buna mea prietena Adela ca am o noua lepasa de completat .Deci sa purcedem ca nu prea maiii timp :))

1.Sunt... destul de obosita dupa o saptamana plina de teme si suparata ca primavara inca sta la vama la control
2.As vrea sa...Imi pot lua un week. liber in care sa pot sa fac ceea ce imi place fara sa fie nevoie sa dau nimaniu eplicatii
3.Păstrez...colectia mea de servetele (undeva in fundul debaralei ) si colectia mea de reviste
4.Mi-aş fi dorit…ca uneori sa fiu mai intelegatoare
5.Nu îmi place...atunci cand cineva drag iti intoarce spatele
6.Mă tem de… eșecuri
7.Aud… noua jucarie pe care cezar o morfaie si care striga disperata „Aaajutor!„
8.Îmi pare rău… nush .
9.Îmi plac… fluturii ,tradafirii ,casunile si ciresle ma rog mai sunt ele da nu le pot spune :))
10.Nu sunt… buna la mate :))
11.Dansez… dansez ,dansez ptr tine dansez ! pai dansez atunci cand am ocazia si cu o pers seciala
12.Cânt… ACUM
13.Plâng când privesc… Un film ,animale care sufera
14.Nu îmi place de mine pentru că… sunt incapatanata uneori
15.Sunt confuză..........?
16.Am nevoie de… o ciocolata calda de la arta
17.Ar trebui… sa cam termin cartea maine ca sa citesc cartea nuntii ptr scoala :D
Leapsa mere la cine vrea :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu